keskiviikko 29. maaliskuuta 2017

TE OOTTE MUN MAAILMA IKKUNALAUDALLA, TEILLE OON TEORIA JOSTAIN MITÄ VOIS OLLA OLEMASSA



OON TAAS MIETTINYT ITSEÄNI LIIKAA, JA NIINKUIN AINA, PÄÄTYNYT SIIHEN LOPPUTULOKSEEN ETTEI KANNATTAISI KUN EI MIKÄÄN KUITENKAAN MUUTU.
TAI SIIS, KUN EN MÄ KUITENKAAN MITÄÄN OSAA MUUTTAA.
VOIN YRITTÄÄ KUSETTAA ITSEÄNI ETTÄ OSAISIN, MUTTA TURHAAHAN SE ON.
MÄ PÄÄDYN KUITENKIN AINA LOPPUPELEISSÄ LATTIALLE MAKAAMAAN, AHDISTUNEENA JA YKSIN.
EN OSAA PITÄÄ OIKEITA IHMISIÄ LÄHELLÄ JA VÄÄRIÄ KAUKANA. TEEN KAIKEN TUHANNETTA KERTAA PÄINVASTOIN, JA
VAIKKA KOKO AJAN TIEDOSTAN TULEVAN KIVUN, TOIVON SORMET RISTISSÄ  ETTEI SE TÄLLÄ KERTAA EHKÄ SATTUISI NIIN LUJAA.
OON MESTARI PUHUMAAN ITSELLENI PASKAA TUNTEISTA.
MITÄ VITTUA MÄ MISTÄÄN OIKEASTI EDES TIEDÄN, AINA KUN LUULEN LÖYTÄVÄNI ITSESTÄNI JOTAIN OON VAAN ENEMMÄN HUKASSA KUN KOSKAAN.
KETÄÄN EI JAKSA KIINNOSTAA MUN TUULIVIIREILY, MUT AINA VOI LISÄTÄ HAUSKAN TAI NÄTIN KUVAN NETTIIN JA TOIVOA ETTÄ TYYPPEJÄ KIINNOSTAA EDES SE.
JOO O, OMPA SAATANA TÄMÄKIN NAUTINNOLLISTA ELÄMÄÄ.
MILTÄ TUNTUU TUNTEA ONNEA?
HETKELLINEN ILO VILAHTAA SILMISSÄ SILLOIN TÄLLÖIN, MUTTA EN MÄ TIEDÄ MUUSTA.
VOIS LUULLA ONNEN OLEVAN VAPAUDENTUNNETTA, SITÄ ETTÄ PYSTYY HENGITTÄMÄÄN JA RAKASTAMAAN VAPAASTI, MUTTA MITÄ JOS MULLE ONNI ONKIN KYLMÄ KEVÄTAURINKO, VIIMEINEN TUPAKKA JA PÖLYISET KYNTTILÄT RUMALLA TUOLILLA?
EI OLE KUIN PÖLYINEN MINÄ LIKAISELLA LATTIALLA.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Que pasa?